söndag 10 mars 2013

Dag 4

Dag fyra idag och vi smälter bort idag var det 35 grader så vi satt ute i 2 timmar resten i restaurang och rummet! Maken har bränt sig! Så idag vila vi, deras tv här är bäst går typ 5 filmer på tv samtidigt som är bra!
Börjar tycka mer och mer om Thailand men det är inget ställe jag skulle återkomma till med barn. Personligen tycker jag det är för varmt! jobbigt med gatorna och vagn! kan tänka mig att det är galet å vara här som ung å singel eller par! Jag har liksom inte blivit förälskad som jag blev i Miami och Mexico!

Hur som mot kvällen åkte vi för 1000 bath ( 250kr) till en jätte marknad som finns på helgerna! Där finns allt mellan himmel och jord! Inte så mycket billigare än här i Karon men man kan pruta rejält! Å har man en Karl som min då kan man få ner rejält haha;)



Köpte 2 mullberry weekendbag!
Hitta även lite Krims krams!



Hitta även en söt väst och kofta till leona mkt finare i verkligheten!



Maken hitta en Gestapo hatt






Fanns sushi






Roliga frukter som de doppar i chili! Sååååå starka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar