onsdag 10 april 2013

Dagen startade med att jag knappt kom upp ur sängen, leona har senare 4 dagarna vaknat klockan tre på natten då har jag flyttat henne till oss så fort hon somnat så lägger jag tillbaka henne men då vaknar hon, så hon har legat hos oss dels för att jag somnat om, sen är hon förskyld nu så jag tänker hon får ligga kvar! Men räkna med noll sömn! Den vaknar hon vid 6 jag gör en flaska välling och då somnade hon om till 9!
Efter det åt jag en onyttig frukost och knallade ner på stan för en lunch med Katja och Maria samt deras två sessor! Vi åt snacka om allt mellan himmel och jord samt hann med lite shopping! Hade även tid på MVC för cellprovning och lite snack om preventivmedel! Nu är vi hemma och ska bara mysa kanske tar en tupplur med leona



Min nyttiga frukost













2 kommentarer: