onsdag 24 april 2013

Kim Kardashian

Jag skrev nyligen om celluliter. Skönhetsindustrin tjänar ju enorma pengar just på de här irriterande groparna och det faktum att det gärna visas upp bilder på kändisar "utan" celluliter.
Det har läckt ut lite oretuscherade bilder om Kim Kardashian celluliter. Smalare midja och även smalare lår.
Så min fråga är förstås detsamma som jag försökte säga redan tidigare, om cellulitbehandlingarna är så bra som man kan läsa att de är... varför har Kim Kardashian sina kvar? För om någon så just hon har tillräckligt med pengar att lägga ut på såna viktiga saker.

2 kommentarer:

  1. Hej Louisa!
    Jag har själv forskat kring detta ämne tidigare och förstått att ingen kräm eller behandling såsom massage, laser etc " tar bort" celluliter!!
    Däremot vad dessa behandlingar gör är att de planar ut groparna under huden, och detta, för stunden! Dvs inte permanent!
    Den enda riktiga "behandlingen" mot celluliter eller snarare det enda man kan göra för att motarbeta/ta bort celluliter är genom att äta och träna rätt :))
    Har själv fått barn och gör lite övningar hemma samt PW och undviker skräpmat. Jag lovar att det gör skillnad i längden.. Tålamod är vad som krävs :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!
      Jo det är sant träna och skippa onyttigheterna är det enda som hjälper =) Lättare sagt än gjort dock!
      Kram på er

      Radera