lördag 27 april 2013

Happy Day

Idag var en mysig familjedag, vi åkte till kungens kurva och shoppa. Inte varje dag jag har bil så måste passa på när maken är ledig, vi åkte till Ikea och handa lite krims krams, sedan till Toys r us och köpte lite leksaker och en pool som Leona kan bada i i sommar. Och så köpte jag äntligen en bilbarnstol till Leona det blev en Basafe IZIKID 3X ISOFIX har spanat in den på näten men den kostar aldrig mindre än 4799:- så jag passade på när de hade erbjudande på barnens hus för 3499:- monteringen var bus enkel eftersom det är Isofix =) leona kommer så högt upp i denna stol och är super nöjd =)

 Förvaringslådor köpte jag från Ikea
Gåskor med hård sula, inte världens finaste men anpassade för bebis fötter, lite lakan å baddräkt

Imorgon är det palmsöndag och köpte även ett ljus till Leona =)


- Posted using BlogPress from my iPhone





Nu är det läggdags men någon vill inte sova

2 kommentarer:

  1. Hejsan,

    Du shoppar så mkt fint. Vet du vart man kan hitta Michael Kors väskor till bra pris? Nätet funkar också. Kikade in på deras hemsida men himla dyrt där, bor inte i Stockholm så har inte tillgång till NK heller.

    Mvh
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen! Tack så mkt! ska försöka hitta en sid vet att jag spanat in nån på fb =)
      Kram

      Radera