måndag 22 april 2013

Måndag

Hejsan! 
Måndag igen veckorna går och jag känner inte av dagarna, veckorna, månaderna snart blir Leona 1 år och jag får panik hur fort har det egentligen gått? Hur som så startade denna måndag ljuvligt Leona vakna vid sex när maken gick upp till jobbet han fixa välling och vi båda somna om till 11:10 =)=) det behövdes, sov 5 timmar natten vi hade bröllop. Just nu tvättar jag och städar lite smått, alltså är det bara jag som städar 24/7 sen jag fick barn? känns som att man städar hela tiden och ändå är det stökigt=(  
{decor inspiration | two lovely things : bedside tables & gallery walls}{decor inspiration | two lovely things : bedside tables & gallery walls}

1 kommentar:

  1. Jag städar också konstant! Jag har en 1 åring som stökar och kaosar här hemma hehe. Man blir också väldigt stökig själv eftersom man prioriterar barnet istället för att tex stoppa in disken i maskinen direkt efter frukosten. Vid lunch är huset redan upp o ner. Man kan säga att jag storstädar varje dag haha. Jag börjar bli trött på mig själv. Jag måste kunna slappna av o typ kanske städa varannan dag.. men det är lättare sagt än gjort :D

    SvaraRadera