lördag 27 april 2013

Idag var en rolig dag! Gick ut Hemmifrån vid halv tio kom hem klockan sju! Öppna förskolan var sååå högljud idag haha men väldigt kul, barnen lekte så fint och leona älskar barn! Hon och Julian underhöll varandra! Efter förskolan gick jag och Diana och åt lunch på cesars! Så mysigt och gott! Fredagar har verkligen blivit en mammadag! Mamma är man alla dagar men att jag just träffar andra mammor är kul!
Mindre kul idag var att jag satt på ett bankmöte i två timmar, ;( jag å siffror går inte ihop och jag blir snabbt uttråkad! Träffade Caro och syrran Elisabeth över en fika, umgicks snacka en massa och bara hängde! Min leona blev lite smått förälskad i William och ville pussas hela tiden ;) gullisar



- Posted using BlogPress from my iPhone



Diana och Julian




















Fina kusin var också på besök






Jordgubbar blev leona bjuden på av mormor




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar