torsdag 25 april 2013

Torsdag

Hejsan, shit vad denna dag  har gått fort? Dagen börja med att min lilla skrutt vakna halv 7....skjut mig! hon somna vid halv åtta igår så det är inte så konstigt, jag ville däremot inte upp så efter att hon lekt 1 timme mellan oss så somna hon om och vi vakna klockan 10. Lite bättre. Jag klädde på henne och vi tog en lång promenad på en och en halv timme så vackert väder ute, måste komma igång med träningen. Efter det var det dags för att jobba var dock på jobbet redan vid tre istället för sex idag, hade Plus samtal med min chef. Det gick sååååå bra och jag är tacksam för världens bästa chef och jobb. Väl hemma blev både jag och maken sugna på pizza =)


- Posted using BlogPress from my iPhone






2 kommentarer:

  1. Hej fina louisa! Tänkte fråga dig om du är nöjd med barnvagnen? Jag har en brio go (är nöjd med den) men ändå sugen på en ny vagn till nästa bebis. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen!
      Jag älskar min vagn, den är jätte grym lätt och smidig =) många tycker att det är jobbigt att den är två delar när man ska fälla ner den men jag tycker inte att det är några problem.
      Ska köpa Donkey snart älskar bugaboo sen är det bra andrahandvärde på dem om du inte tycker om den =)
      Kram

      Radera