onsdag 17 april 2013

Underbart väder eller hur? När solen väl tittar fram blir man en helt ny människa man får energi och jag ser bara en massa leende på stan! Jag och maken har senaste halvåret diskuterat om en eventuell flytt utomlands. Vår dröm är USA jag har varit där 4 gånger och älskar landet det är sååå jag! Eftersom maken jobbar åt olarys så väntar ett roligt projekt, i kanske Boston;) vi väntar och ser vad som händer fram tills dess är jag mammaledig och njuter av mitt liv!



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Fan va kul!! Har kusiner som flyttade dit för några månader sen och dem storm trivs!! Älskar USA!! :))

    SvaraRadera
  2. Hej, hade ni inte planer på att bygga hus?:)

    SvaraRadera
  3. Ja Usa är ett underbart land med många möjligheter,
    Hus planerna skjuter vi upp 2-3 år, kostade mer än vi räknat med =)

    SvaraRadera