onsdag 1 augusti 2012

3 År

Idag firar jag och min stora kärlek 3 år som gifta. Jag tycker att bröllopsdagar är värda att fira. Man ska uppmärksamma dem alla, från den allra första fram till det åtråvärda diamantbröllopet. Älskar min man över allt och tillsammans har vårt liv fått en ny mening den dagen vår dotter föddes!När jag ser henne ser jag honom! Älskar er mina finaste!


Idag ska vi njuta av varandra, Vi ska gå på spa och bubbla sedan väntar en ansiktsbehandling och kroppsmassage till oss båda!
Bring on the champagne!


2 kommentarer:

  1. Hej Louisa , jag undrar bara vem er fotograf var på bilden ovan ? Tack i förhand! Grattis till flickan och ha en underbar natt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej vännen, tack så mkt han heter Jonas här kommer hans hemsida kram
      http://www.portabelstudio.se/Brollop.htm

      Radera