onsdag 22 augusti 2012

Heliga Maria!

God dagens!
Jag och Leona ska få gäster vid tre, alltså trodde aldrig jag skulle få så mycket besök när jag fick barn, men en så är det väl antar jag, jag har ungefär haft tre besök i veckan senaste månaden! Kul men slitsamt då det är mycket att göra!
Efter att våra gäster har gått åker vi mot Santa Maria kyrkan i tensta! Denna kyrka invigdes häromdagen och på plats fanns en biskop från det krigshärjade Homs som i det kors han bar runt i kyrkolokalen hade stoppat ned några trådar som ska ha kommit från Jungfru Marias tygbälte. 
Heliga Maria uppenbarade sig flera gånger och har gjort det fram till idag! Åker därför tillsammans med Leona och maken för att be och uppleva denna mäktiga upplevelse.
Här kan ni läsa om detta http://www.dn.se/blogg/markligheter/

Foto: Igår uppenbarade sig Jungfrun Maria över Tensta Kyrkan vid Shell macken, flera personer såg henne. Idag ska vi samlas i den nya kyrkan, abona kommer också. Det är mycket! Sprid vidare Tack!

يوم أمس ظهرة مريم العذرا فوق كنيسة تينستة قرب محطة وقود,شهدهة عدة أشخاص. اليوم نجتمع لها في الكنيسة الجديدة. ابونة سوف يوجد

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar