fredag 17 augusti 2012

Mys dag!

Vakna vid nio idag, myste i sängen i ca 30 min med Leona gick upp åt frukost och gick sedan ner till maren å satte oss. Så härligt att vakna tidigt, ma hinner göra sååå mycket. Igår var första dagen på jobbet (kvällskurs) Jag kommer jobba kväll 2 dagar i veckan mellan 18-20! på så sätt behåller jag min tjänst som arbetslagsledare och förlänger min mammaledighet. Jag har fått ganska hårda kommentarer angående det, men ärligt What the fuck, Leona har ju faktiskt en pappa ???? " Va ska du jobba? men var ska bebisen vara?....... men men! Det gick hur bra som helst igår, jag pumpade mjölk och hon åt inte ens upp den!
Jag handla lite smått å gott nyss!
Lillan
Ett par svarta leggings med en tyg rand i mitten, så fina och sitter bra på, ni vet leggings som är hårda och inte tappar form. Åhlens 249:-

träningsbyxor från Hm



skön mjukisset Hm och bodyn från Polarn & Pyret från kollegorna

Tunika med leggings från Åhlens

Pyjamas x 3 från Hm och åhllens.....måste bara säga att åhlens har grym kvalitet på barnkläder plus att det är ekologisk bomull kläder

Gabriella och Leona igår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar