torsdag 2 augusti 2012

Gårdagen / dagen

Alltså jag skämtar inte jag har försökt natta Leona sen kl 18 och klockan är tio nu! Hon har varit omöjlig idag, jag har gått ut med henne, ammat henne lagt henne på alla möjliga ställningar som finns å ligga på, men ingenting passar denna dam! När hon somnar så ska jag oxå checka ut! tror inte man förstår hur lång tid det tar att amma och lägga barn om man inte provat! Ibland undrar jag vart dagarna försvinner??? Hm spenderar minst 5 timmar på det!
Idag hade jag besök av Rima och hennes två söta gossar!

Igår hann jag med en fika tillsammans med sima min äldsta studentvän från Uppsala, hon hade ett jobb i Södertälje och då passade vi på å luncha,



Sima och jurinda å Leona



Det blev även lite shopping igår!



Två jätte fina klänningar från HM, båda i spets!



En tröja å två sommarklänningar



En klänning med skärp



Lite kläder till Leona oxå! Super söt mössa hitta jag oxå! Lite tidigt men kunde inte låta bli!



Armband och örhänge från HM
Maken laga en fantastisk god biffwok till middag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar