måndag 6 augusti 2012

Efter vår PW imorse så bada jag och Leona och gjorde oss redo för en runda på stan! Det blev ett och annat shoppande för Leona! Alltså kläder för flickor OMG finns såååå mkt! Man kan ju inte låta bli!
Väl på stan träffa jag en två vänner! Tog en lunch med dem och det absolut bästa fick en napp av Elisabet som är formad som en bröstvårta!!! Som jag nämnt tidigare så tar inte Leona napp! Jag har hittills försökt med tre olika märken! Men denna magiska tuttliknande napp greppa hon!!! Jag är överlycklig!
Får se var man kan få tag på flera bara ?









Efter det åkte jag till mormor och hängde där hela kvällen!






Hon till och med somna med den i mun!

3 kommentarer:

  1. Åå du kommer känna lättnad nu när hon börjar ta napp o få mer sömn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen.....lovely...hon har sånt sugbehov! så min tutte har varit hennes napp

      Radera
  2. Vad heter nappen? Hur kan jag få tag på dem? Har panik ? Skriv gärna i ett nytt inlägg så jobbigt att gå tillbaka hela tiden

    SvaraRadera