måndag 20 augusti 2012

Hello bloggen!!!!!
Shit vad jag sov dåligt inatt, min kropp värkte sååå mycket, ni vet när man kört ett hårt träningspass riktig träningsvärk! Fattar noll! Kan vara att jag inte sitter still under dagen, bär Leona, haft gäster 2 dar på rak, städat, handlat på så sätt belastat rygg och axlar!  Måste vara försiktig med att lyfta tunga saker.
Min älskade Leona sover nu å jag tar tillfället iakt att sova oxå! Va på stan en sväng innan, hitta lite smått å gott!
bugaboo parasoll med UV tyg till vagnen! Leona får solen på sig jämt och  jag måste gå som en anka för att täcka solen, så nu tog jag mig i kragen och köpte en. köpte en rosa, tänkte att det är roligare än svart!



 Äntligen har henens nappar och napphållare kommit! och det var exakt dem napparna hon tar =) Nöjd morsa är jag nu =) finns och beställa på http://www.mykids.se/

 strumpor, linnebodys och mössa till Leona å en sjal till mig =)
Nya kuddar till mig å maken å ett nytt bäddset till Bebis från Hemtex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar