lördag 25 augusti 2012

Idag har mina älskade vänner från Uppsala varit och hälsat på! Underbara Antigona och Sima Caro och Noor samt min kusin Jurinda =) jag hade glömt hur mycket jag saknat att umgås med dem, dessa tjejer och jag har gått igenom svett, tårar och en jädras massa fest =) under vår studenttid i Uppsala!

 Vi åt lite lunch som jag lagat
 Noor å Leona myste i soffan
Älskade Anti! Leona var lite grinig idag, vet ej varför hon brukar annars vara så glad å snäll!


 Till efterrätt blev det Tiramisu som jag bakat...sååå stolt
Fick en massa fint av tjejerna! Tack älskade


Sötaste kläderna å skor, ram, album å mysfilt!


2 kommentarer:

  1. vilka jävla ziggenar tapeter

    SvaraRadera
  2. Vilken idiot du som skrivit kommentaren...Louisa du har jatte bra smak..bry dig inte...kramar

    SvaraRadera