måndag 5 november 2012

Alltså ärligt var tar tiden och dagarna vägen? Jag fattar ingenting, vi vaknar å vips är det läggdags känns det som. När jag tänkte mammaledig trodde jag dagarna skulle gå så långsamt å jag skulle ruttna ihjäl! Tiden har gått så fort och jag blir helt vemodig när jag tänker på allt man gått igenom, Tio månader går snabbare när man är hemma med en bebis än när man är på tjocken, det är en sak som är säker.

Idag vakna min sessa när Michael åkte till jobbet dvs halv sju, lyfte upp henne med ett ett öga stängt, hon fick leka lite sedan en tutte in i munnen å hon däcka, nästa gång hon väckte oss var hon halv tolv =) vi tog en runda på stan spendera lite cash och gick hem. Åkte mot kvällen och gratulera Michael kusin som fick en son nån månad efter mig. Nu är vi hemma och sängen väntar! 
God natt! 
 Blev en hel del shopping, allt från deo till en fylld kasse från apoteket, kläder/ leksak till Lille Eddie som vi hälsa på idag, två par chinos till mig från Bikbok, har de röda och marinblå, när dem nu la de gula och mintgröna på 50 % passade jag på, fräscha färger till sommaren! Samt fina smycken från Bik Bok som nu fått ett samarbete med Dyrberg/Kern


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar