torsdag 22 november 2012


Igår åkte jag och Leona upp till Stockholm, vi träffade en vännina till mig som jag inte träffat på två år, under dessa två år har hon hunnit få två söner och jag Leona, shit vad tiden går fort alltså! Vi åt lunch och bara myste med en massa bebissnack. Vi tog pendeln upp å gissa om halva tåget blev kära i Leona,hon flörta sönder sig med alla! Blev även en hel del shopping, visar senare nu måste jag lägga i tvätten!



Köpte denna virkade haklapp till L


Lunch i Gallerian




3 kommentarer:

  1. Hej
    Tack för en bra blogg ! Undrar var du har köpt napphålkaren
    Till din dotter ? Super fin och färgglad.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen! tack =)
      Den finns på mykids.se =)

      Radera
  2. Hej fina! Jag undrar vad du har för bröstpump och om du kan skriva lite om hur du gör när du ex åker i väg o jobbar några timmar.

    SvaraRadera