onsdag 7 november 2012


Hörrni, kanske är det bara jag, men är det inte så att Pampers slår Libero hårt på fingrarna när det kommer till blöjor för spädisar? Vi använder storlek 4 och inte bara är Pampers en tjuga billigare i de flesta affärer jag varit i, de är mjukare och känns skönare också.Libero får dock pluspoäng för att de är lotionsfria – vem vill ha lotion i sina barns rumpor liksom?
 Dagens busunge, hon har lärt sig å vända på sig, så lämna henne i soffan vågar man inte längre!
Hitta en söt julig klänning till leona, tänkte att hon kan ha den på julen med matchande pälsväst till! Å en söt rosa kofta även den från Cubus


3 kommentarer:

  1. Hej! Jag har upplevt att pampers läcker och blir snabbt blöt.
    Nu väntar jag mitt andra barn jag vet inte vad jag ska köpa pa sjukhuset har dom libero att börja med. Som sagt dom e juh billigare kanske får köpa ett litet paket o prova igen! Tack för en bra blogg!!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har hört att pojkar läcker, eftersom penisen kan lägga sig snett =) Jag har inte upplevt det än =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oh gumman vad duktig hon är, lärt sig rulla.. fort det går. Hoppas ni kan komma förbi imorgon, vore mysigt. Annars ses vi en snabbis i helgen, kommer till Tälje.
    Lovski. Puss / Juri

    SvaraRadera