lördag 17 november 2012

Klockan är snart två på natten och jag måste sova! Har varit igång hela dagen! Katta och Maria kom över på kaffe och med sig hade dem en massa gott!



Bror min kom oxå förbi innan, å tack å lov för det, jag fick en massa gjort när han passa Leona!
Imorgon kommer min kusin Edward och hans familj över, plus att jag har en sminkning imorgon så fick förbereda allt idag! Jag har städat, rullat en hel kastrull med vinbladsdolma, bakat cheescake, samt gjort ostrullar!
Mamma ringde mig vid 5 och sa att barnens hus i Södertälje har utförsäljning pga att de ska stänga, och att de har 70% på alla kläder och skor samt 30% på barnvagnar och 50% på allt annat! Åkte dit och kom hem 4500kr fattigare ;) men ordinarie pris skulle bli 12350kr så jag klagar inte! Visar senare vad jag köpt!


Feta ost med mynta i samt smördegsbrödet är allt som behövs för ostrullar



Pensla med smör innan



Å imorgon ska de friteras



Min jordgubbs cheescake som nu står i frysen!



Morbror Johan och L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar