lördag 3 november 2012

Fredaaaaaag!!


Idag har det varit full rulle, vi va å träna imorse å gissa om jag kommer ha träningsvärk imorgon, shit var hårt hon körde idag! Efter det åkte vi till Liljeholmen  och tog bilen från maken för att åka vidare till Solna där jag hitta en klänning till Leonas dop! Sååå vacker å exakt i min smak! Butiken heter Monem och erbjuder unika klänningar för såååå bra priser! Priserna i Södertälje är ju ett skämt! Det är galet vilka priser de tar! Besök gärna deras hemsida för mer info och en titt på deras klänningar! http://www.monem.se/



Efter det blev det en titt förbi maken å lite amerikanska pannkakor






Lite shopping åt Leona


Nu måste jag sova för imorgon har jag två tjejer som ska komma över för lite make up! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar