torsdag 1 november 2012

Shopping

Igår hitta jag skor som Leona ska ha på sig på dopet, Har varit ute efter ett par vita men inte hittat, så jag slog till direkt när jag hitta dessa underbara i vit sammet från Kiddies på nybrogatan 44 såååå söta och kommer bli så fin till hennes klänning!

Sedan ville jag även ha ett sött hårband till henne, eftersom hon har så lite hår är hårband det enda som funkar! Inne på Lucca har de helt underbara saker till barn, dock saftiga priser, köpte ett vitt band som är speciellt anpassad för att du ska kunna byta ut rosetten till en handvirkad ros eller en glittrande swarovskikristall, betala 150 kr för hårbadet och 120 kr för rosetten gick sedan vidare till NK och hitta samma rosetter som fanns i butiken för 35 kr......gissa om jag blev arg! Visst inte samma märke och inte handgjorda bla bla bla, men vem fan bryr sig, köpte med med 3 stycken från NK för inte ens priset av den här ovan, Inget köpet köp på hårsmycken därför jag inte kunde lämna tillbaka!

2 kommentarer:

  1. Ett tips louisa: Jag brukade köpa band på tygbutiker och göra egna hårband. Billigt och unikt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Ja jag ska fan göra det =)

      Radera