söndag 18 november 2012

Dagens

Dagen har nått sitt slut och jag kastar in handduken nu! Shit vad trött jag är! Hade en sminkning vid två, sminkade henne och började sedan med maten! Gjorde mkt igår kväll men mycket gjorde jag idag! Man kan tänka sig att man hinner med mkt när man är mammaledig men alltså tiden bara springer iväg å jag får verkligen ingenting gjort när leona är vaken, det är inte det att hon gråter men hon kräver min uppmärksamhet, sen är hon inte så lätt road som hon var för en månad sen, tröttnar snabbt på leksaken å vill ha en ny! Hur som så blev mina gäster nöjda med maten och cheescaken jag baka! Alltid lika kul å träffa min kusin Eddie å Martina plus söta Betty!
Här kommer dagens!





Det blev ostrullar, fattusch, aprach, vinbladsdolma , kycklingen, Klyftpotatis, samt alla 4 standard röror



Och sedan kom min halloncheeskake!



Leona fick dessa söta outfits






Och en gåbil! Tack söta




1 kommentar:

  1. vilken söt outfit den första va! haha hon kommer va skit söt i den! =)och du va lika snygg som vanligt! =)

    SvaraRadera