torsdag 1 november 2012

Idag har det varit full rulle hela dagen! Ställde klockan på nio gick upp drack kaffe borsta tänderna tvätta ansiktet och lyfte Leona från spjälsängen å ner i bilbarnstolen! åkte mot Maria för att få naglarna fixade! Våra döttrar lekte så fint med varandra medan vi var i andra rummet!
Maken var ledig idag men valde att ta med lillan så han får lite sömn! Han har jobbat hårt sista tiden! Så en sovmorgon förtjänar han! Dock blev han besviken när han vakna och inte såg oss! Men det var det jag såg fram emot sa han att få mysa i sängen! Leona är som gosigast på morgonen!












Efter nageltiden åkte vi hem och jag ringde och boka tid för att titta på klänningar inför Leonas dop! Berättar imorgon hur det gått!
Vi åkte även till restaurangen där vi ska ha festen! Nu är kyrkan, DJ och restaurangen bokad 1 december ska min sessa döpas!
Åkte och handla lite mat och åkte sedan hem! Oxfilé pasta med silverlök och turkiska paprika samt nån svamp jag glömt namnet på var det som maken bjöd på! Älskar hans pasta wow!
Mina bröder gjorde oss sällskap!






Åkte vidare till jobbet! Härligt kvällsgäng vi är på jobbet! Love My job!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar