torsdag 30 september 2010

Hej bloggen!
ligger i sängen och ska sova! åh vad det ska bli skönt är helt slut. Alltså mina tidiga mornar är såååå tunga ni anar inte hur mycket jag får kämpa för att ta mig upp ur sängen. Alla som känner mig vet att jag absolut inte är morgon människa, stackars mina elever alltså hehe!

Idag slutade jag tidigt, stack till gymet och träna. Kom hem och bara tog det lugnt för mig själv. Mot kvällen gick jag förbi min kära vän Vanja som väntar barn när som helst. Såååå skoj att vi ska få en bebis i vår vänskapskrets =) alla som känner mig vet att jag älskar bebisar! Speciellt att shoppa babykläder =) hehe. Tror jag började köpa mina första babykläder när jag gick i ettan i gymnasiet. Så ja jag har en hel hög med babykläder! På tal om baby så ska jag besöka min goda vän Anti som fick en liten flicka för 1 månad sen imorgon, så jag befinner mig i Uppsala hela dagen imorgon. sååå mysigt. Jag älskar Uppsala har så många starka minnen därifrån. I 4 år bodde jag där =) Bästa Bästa studentstaden!

Jag , och Vanja bredvid mig, Jenny ,katta och daria på min möhippa 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar