torsdag 16 september 2010

Hej bloggen!
Tänkte att jag skulle hinna slänga in ett inlägg lite si så där på kvällskvisten!
Idag har jag hunnit med mycket! Jag har jobbat dock slutade jag 12 så skönt stack iväg till sydpolen och träna sedan vidare till cityfrisörerna och la håret i händerna på Sandra, som är så duktig. Efter många om och men så förstod hon vad jag ville ha. " Inte blonda slingor eller blont hår vill fortfarande vara mörkhårig men vill ha lite färg i får inte vara för mycket för jag orkar inte med utväxt, inga röda nyanser och vill inte ha en för varm färg men inte heller jätte askig" haha alltså hon höll på att döda mig. Men duktig som hon är blev resultatet fint.
Efter det hann jag med en runda i Hm där jag hitta en söt klänning, sedan vidare till karo som kom hem från Beirut idag, och nu vidare till Liljeholmen för att se Özz Nujen.
Kram från mig!!!!

Hm 298:-
Mitt hår =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar