tisdag 14 september 2010

MTV WMA 2010

För alla er som missade Mtv music awards igår kommer här ett bildspel!

Lady Gaga i en Alexander McQueen klänning
Bästa kvinnliga video för Bad Romance

Best Pop Video Bad RomanceGaga i en Giorgio Armani


Best Video of the year, Bad romance
Inga ord för hennes klädstil.....Vissa tycker att hon är skön, jag tycker hon e såååå ful och saknar klass. iallfall när det kommer till kläder. Dock tycker jag hon har bra musik.

Snooki =)
Jenni " JWoww
Slälvklar kan Mike "The situation" aldrig hålla tröjan på.... haha men det kan jag dock förstå
Sammi "Sweetheart" måste få beröm för att vara den med mest klass av Jersey gänget!

Audrina Patridge
Audrina Patridge för silver, silver och mer silver! Hon valde en glittrig Isaac Mizrahi mini och fastsatt den med en matchande Judith Leiber bälte, samt Balmain Klackar.
Lo och Stephanie, måste säga att jag älskade Stephs klänning! Dock kunne hon skippa löshåret. Stephanie bar en ärmlös, lång V- ringad klänning från Nicole Miller. Lo Bosworth bar en-axeln guld Gabriela Cadena klänning och bar den med strappy svarta sandaler. Tycker om hennes hår då hon drar tillbaka det, det framhäver the Hollywood "IT"



Roxi från The city!... vete fan vad jag tycker om hennes klädval!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar