fredag 24 september 2010

Nu ska jag sticka iväg till min älskade mormor och morfar!
Jag kan med ord inte förklara hur mycket jag älskar dem två människorna.
Mormor är en sån människa som alltid finns där som stöd och hon bara ger sin kärlek i överflöd.
Min mormor kan ibland ösa ur sig en massa kunskap som man undrar oj var kom det där ifrån. Men så mycket mormor har gått igenom är det inte konstigt att hon har kunskap om allt mellan himmel och jord.
Mormor gifte sig som elvaåring och fick min morbror när hon var 12, hon har fött 12 barn varav 9 lever.
Så en sådan kvinna är något att se upp till, hon har världens bästa hjärta, och vill allt gott åt alla människor.
Älskar dig mormor !



ps: hittade dessa två söta tunikor på stan.

1 kommentar:

  1. mormor har 10 barn jag vill att du rättar det annars en av oss försvinner älskling din mamma

    SvaraRadera