söndag 12 september 2010

The Hills afterparty!

Jag kan inte förstå att det är slut nu, för gott. Får tårar i ögonen när jag ser dessa foton. Tänker igenom alla säsonger och allt som hänt, allt de gått igenom, alla break ups, make ups, nya vänskapsband knyts och bryts och allt allt drama. The Hills är TV-historia, inget program kommer någonsin skapa det dom skapat tillsammans. Jag har ännu inte kollat på The Live aftershow med alla, men när jag gör det så kommer tårarna rinna, det känner jag redan nu. En mer passionerad The Hills människa än jag får man leta efter, dom har skänkt mig en sådan glädje och inspiration!


Hade vart fantastiskt att få vara med på The afterparty med hela gänget och få kunna träffa dessa stjärnor i verkligheten. Men jag vet att vi kommer få följa dom även fast The Hills slutar, Audrina har ju fått sin egna show, den blir nog härlig att följa och de andra smider planer på stort men det är just The Hills känslan som aldrig kommer kommer återkomma, att få höra meningen “Previously on The Hills..”! Sen så har vi ju underbara The City som fortsätta rulla, hoppas det inte slutar anytime soon, då skulle jag känna mig helt lost.
Tack för alla fina år The Hills, kommer sakna er <3



Hela The Hills gänget, förutom Heidi och Spencer, vad tycker ni att de inte var inkluderade på festen? Jag tycker det är lite smått skumt då de varit en sådan stor den av showen i flera år och Heidi är ju en orginalmedlem.
Kristin, Lauren, Audrina och Whitney, mina favoriter, strålande vackra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar