söndag 12 september 2010

Söndagsunderhållning!

Jag glömde totalt bort att nyaste avsnittet av Jersey Shore season 2 har kommit ut, jag är helt fast i den helt galna serien så jag bunkrade upp med yoggi samoa och puffar och sitter nu och kikar på avsnittet. Det är det bästa (Mest spårade) avsnittet på länge. Det är lite roligt hur jag tyckte The Situation och J-Woww som var mest spårade under förra säsongen men denna säsong tycker jag det är Ronni och Angelina, lite kul hur rollerna byts om! Jersey Shore är verkligen motsatsen till The Hills men båda är underhållning på hög nivå! Drama som drama, den enda skillnaden är att The Hills tjejerna bråkar i Chanel och Christian Louboutin och Jersey Shore gänget bråkar i wife-beater tanks.
Lite roligt, Mtv la upp bilder där de hade morphat in The Hills gänget i Jersey Shore kroppar, haha! Tycker Lauren och Brody blev klockrena J-Woww och Pauly D.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar