lördag 25 september 2010

Lugn lördag!

Idag verkar det bli en lugn lördag vilket är väldugt skönt eftersom veckan varit så hektisk. Hade min mamma och lille bror samt moster och min kusin här på besök, vi satt och åt en mysig frulle ihop. Får en och komma ihåg när man var ett barn och alltid var hemma hos varandra och åt frukost...sååå mysigt.

Har fått i order av min kära mor att rätta mitt tidigare inlägg om hur många barn mormor hade, det är inte 9 barn utan 10 barn. mamma har 9 syskon, det var så jag tänkte hehe. Nu ska jag bara luta mig tillbaka i soffan och titta på tv tills min man kommer hem, det kanske blir bio ikväll!

Hitta en bild på Olivia Palermos outfit och skulle vilja stjäla den rakt av. Det maffiga halsbandet är fantastiskt och visar hur mycket smycken  gör för en outfit. Jag har skrivit det flera gånger förut men det lättaste sättet att uppdatera garderoben  är genom accessoarer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar